SVAR PÅ TAL

Vardag | 2010-12-31 | 11:40:30 Kommentera här! » 0 st

Ronja om TOOORSDAG:
Hej Elin!
Fin blogg du har... Kan du snälla bara berätta hur du heöt plötsligt blev tillsammans med Muhammed i 8nv2? Samt var så öppen om de så att ni skrev de på fb? Var det ironi eller sant? Kan du snälla berätta hur allt gick till ? Skulle uppskattas! :)

Tja Ronja
Allt började väl med att jag fick så fina sms av honom, trodde att jag var kär i honom men det var jag inte. Jag lurade väl mig själv helt enkelt. Och han frågade ifall vi kunde bli tillsammans och först sa jag nej och dagen efter hade han en annan tjej. Dem var väl tillsammans någon dag eller två, sen gjorde han slut med henne för att bli tillsammans med mig. Och då fick jag skuldkänslor mot den här tjejen, det kändes som att jag hade tagit honom ifrån henne så jag gjorde slut med honom. Det kändes lixom inte rätt och jag var aldirg kär i honom. Och jag ångrar att jag blev tillsammans med honom, efter allt jag har sett nu...

Hoppas du fick svar på din fråga tjejen!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!