rolig dag i skolan

Vardag | 2010-12-08 | 15:55:49 Kommentera här! » 0 st

Hejsan :D Är det bra med er eller? Jag kom hem från skolan för en stund sen och har lagt in lite bilder på datan, även lite videos från dagen som jag ska lägga in. Idag har varit den roligaste dagen på länge i skolan asså speciellt rasten och hemkunskapen.
På hemkunskapen fick vi reda på våra slutbetyg och jag fick VG. Jag trodde att jag skulle få MVG eftersom att jag fick det på provet -.- Aja VG är ju fan bra!
Sen bakade vi olika julbak. Jag var med Bella, Frida, Leiyla och Anastasia och vi bakade lussebullar, cornflakesgodis, knäck och pepparkakor. Jag gjorde bullarna, skitfina vart dom (a)


hahaha asså, koncentrerad eller vadå?







Friiida

Bella




peace <3


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!