min dag

Vardag | 2010-12-05 | 22:11:06 Kommentera här! » 1 st

Ska berätta lite kort om min dag nu innan jag går och lägger mig.
Vaknade vid elva, åt frulle och började plugga litegrann. Vid två åkte jag och Fanny till Tumba centrum en snabbis. Köpte lite julklappar på Inn & Finn. Köpte en grej till mami (skriver inte det här i bloggen för att hon läser min blogg) och så köpte jag en julklapp till mig själv haha! En tavla eller vad man nu ska kalla det, det står "Love you". Blev helt kär så var tvungen att köpa den. Visar bild sen.
Kom hem vid fem och började plugga på en gång och nu är jag äntligen klar.






omajgad...
men ja ni ser min nya hårfärg iaf. bruuun! färgade i måndags. aldrig mera svart, haha.

Har sovmorgon imorgon, skönt.. Fast slutar kvart över fyra :( Jaja godnatt!

Kommentarer
Skrivet av: amanda

du passar bättre i brunt än svart o jag har sagt t dig förut, men du lyssnade inte på mig din bajskorv.... KÄRLEK ♥

2010-12-05 @ 22:29:30
Länk: http://gabriellamanda.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!