SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN

Vardag | 2010-08-15 | 16:58:57 Kommentera här! » 1 st

Anonym om FRÅGESTUND:
vilken skola gåru i?
vilken klass går du i?
har du varit full?
har du några piecringar?

Svar:
Jag går i södertörns friskola.
Ska börja i nian.
Nej.
5 hål i öronen om det räknas? Haha. Ska kanske ta hål i näsan i helgen :D (mamma har inte bestämt sig än)

Felicia om FRÅGESTUND:
Hur många har du varit tsm med ?

Svar:
2

sofia- my life in words om FRÅGESTUND:
okej , då kastar jag in en fråga!
vad bloggar du helst om :)?

Svar:
Bloggar helst om vad jag gör om dagarna, musik o mode :D

vaska om FRÅGESTUND:
Vad heter din bästa vän?
Vad vill du bli när du blir stor?
Vad tycker du om min blogg? (a)
Hur måna läsare har du ungefär?

Svar:
Har många vänner som står mig väldigt nära men min bästa vän heter Bojana.
Jag vill bli frisör & makeup artist.
Din blogg är jättefin tycker jag, har börjat läsa den varje dag nu :)
Per dag? ca 30-75 st

Netty♥ om FRÅGESTUND:
sv' okej :)
favorit färg på nagellack? :D

Svar:
Svart eller ljusrosa :D

wilma om FRÅGESTUND:
vad kostade det där linnet från newYoker :D <3

Svar:
99 kr :) <3 (fast det var en liten grej som va fel så jag fick det för 49kr)

Anonym om FRÅGESTUND:

Vilken klass går du i ??

Svar:
Ska börja i nian nu efter sommarlovet!

Sådär då, inte så många frågor.. men den varade ju inte så länge heller!




Kommentarer
Skrivet av: Nathalie

idag har jag slappat!

2010-08-15 @ 22:10:37
Länk: http://liborius.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!