SKA PLUGGA NU

Vardag | 2010-04-13 | 19:58:15 Kommentera här! » 2 st

Hej bloggen! Har precis kollat klart på filmen, jag såg Rosa the movie istället :p , längesen jag såg den faktiskt!

Nu ska jag gå och plugga matte, ska göra om matteprovet imorgon! 
Tror jag har gjort om varenda matte prov den här terminen utom ett, belv överlycklig min lärare sa att jag typ fick alla rätt på det -.-' jaja jag har alltid sugit på matte och kommer alltid o göra det. Så äre.

Haha, juste jag hittade en gammal, väldigt gammal bild på mig och Adam när vi va typ 2 år :D

haha


Kommentarer
Skrivet av: Emelie

Jag har också ROSA THE MOVIE



synd att du ''suger'' i matte :P jag typ ÄLSKAR matte :O haha :D



anv: emelie

lösen: tava45

2010-04-14 @ 15:49:09
Länk: http://flickaneemeliie.blogg.se/
Skrivet av: johanna

haha naw, visst inte att adam va såsöt när han var liten xd men det var du me ;)

2010-04-17 @ 10:33:30
Länk: http://twinies.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!