JAG ÄR HEMMA IDAG

Vardag | 2010-04-13 | 10:24:22 Kommentera här! » 0 st

Hej bloggen, idag är jag hemma pga magont. Just nu ligger jag i soffan med min bärbara data och kollar på tv.
Ja, idag ska jag nog inte göra någonting alls, kanske orka ta på mig kläder och läsa bloggar.. Bara ta det lugnt lixom! :) Men det blir nog ganska många inlägg idag eftersom jag inte ska göra något speciellt :)

Drömde en undebar, men ganska konstig dröm inatt. Det var så att jag var hemma hos någon, vet faktiskt inte vem, aja sen kom killen som jag gillar (på riktigt) fram och vi började prata med varandra och han sa att han gillade mig och jag sa att jag också gillade honom. Vi stog i köket och strulade och sen skulle han tagga hem och han smsade mig och sa att han redan hade tjej, jag blev jätteledsen och sen så kom han till mig och sa att han hade gjort slut med henne och sa att han ville bli tsm med mig istället. Så vi blev det , ja sen vaknade jag :P hahah nu har jag lixom fått mer känslor för honom på riktigt pga den här drömmen! :O Konstigt va ?

Nej nu ska jag gå och koka lite te :) vi hörs senare, hej!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!