Svaren på frågestunden!

Vardag | 2009-11-19 | 20:01:46 Kommentera här! » 0 st

Från : JULIA YOUR BITCH
hej grattis i efterskott.
Ville bara fråga om du har kille? isf vad heter han?, har du förlorat din oskuld med hnm eller med någon annan?, är han snygg som dig ?
Har han vackra ögon? isf vilken färg ?

Svar :
Hej Julia! Jag har ingen kille o har inte förlorat oskulden.

Från: T´
Favoritaffär?
Har du några husdjur?
Hur ofta plattar du ditt hår?
Vilken är din största önskan?
Vilken blogg besöker du oftast?

Svar:
Hej T. Mina favoritaffärer är Gina tricot och Bikbok, de har både bra priser och snygga kläder ;)
Har husdjur, 2 marsvin. Men dom ska vi nog sälja bort snart! ( tråkiga djur -.-) Men ska kanske köpa hund om några år!
Jag plattar mitt hår ungefär 3 ggr i veckan, det varierar. Plattar bara när jag har utsläppt hår.
Min största önskan... hmm.. Vet faktiskt inte :)
De bloggarna som jag besöker mest är nog Kenzas, Fokis och Kissies.

Från: tara :D
1. vad vill du bli när du blir stor?
2. är du kär?
3. vem tycker du är snyggast i klassen ( killar )
4. har du kille?
5. vad är din favorit bok?
6. favorit film?
7. favorit mat?
8. bästa kompisar?
9. favorit färg?

Svar:
1. När jag blir stor vill jag bli frisör & makeup-artist!
2. Nej jag är inte kär just nu.
3. haha men tara då...
4. Nej
5. Min favorit bok... Har faktiskt ingen.
6. Mina favorit filmer är Titanic och A walk to remember. (Såg A walk to remember idag, SE DEN!!)
7. Tacos och kyckling
8. Många :)
9. Rosa! Och grått, speciellt på kläder


Sådär! Då var det klart, fråga mer frågor om ni inte har haft chansen att fråga i frågestunden :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!