Rubrik

Vardag | 2009-11-18 | 20:38:54 Kommentera här! » 0 st

Hejsan!
Idag har jag varit på praon. När vi slutade hämtade min mamma oss, så vi slapp bussen.
Har inga bilder från dagen, men laddar upp lite bilder imorgon. Tänk att det är sista
dagen på praon på fredag, kommer sakna stället skit mkt! Har haft så himla kul där!! :'(

Just nu sitter jag och dricker varm choklad. Den är super god och skitlätt att göra,
kan visa er hur man gör nån gång. Imorgon kanske! =)

Håller på att ladda ner 3 st filmer; "She's the man", "Twilight" och "Män som hatar kvinnor".
Kommer nog inte att kolla på Män som hatar kvinnor för då kommer jag nog inte kunna sova sen.. xD :o.

På fredag kanske jag ska gå på bio och se 2012 eller New moon!
Det blir nog efter praon.. Får hoppas på att man kommer in på New moon, för den är från 15 år om jag inte minns fel..

Hoppas att ni har haft en bra dag! =)

Vi får höras senare eller imorgon


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!