UPDATE FRÅN TIERP, HOS PAPPA

Vardag | 2009-12-11 | 22:04:37 Kommentera här! » 0 st

Hej hej,
Jag är hemma hos min pappa i Tierp nu och ska vara här tills imorgon. Vi har ätit kina mat och kollat på idol.
Just nu är det cirkus möller och nyheter så då passade jag på att blogga!

Dagen började med att jag vaknade runt 7 och då fixade jag iordning mig till skolan. I skolan var det ganska lugnt. Vi hade typ inga lektioner, förutom att vi disikerade hjärta och lever på NO:n. Men jag tycker inte det räknas. (Disikiera betyder att man skär i ett hjärta lr ngt och kollar vad som finns inuti). Det var skit äckligt och det luktade ganska illa :s . Sen skulle vi haft musik men våran musik lärare hade hand om lucian på skolan, så då fick vi rast från 10 till halv 1. Så jag, Frida, Bella, Lilian, Ronya och Amanda åkte ner till centrum och käkade på donken.
Vad har ni gjort idag ? (:

Juste , Vem hejar ni på på idol ?  Jag hejar iaf på Erik och jag vet att han kmr vinna, haha :D

Vi hörs, puss!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!