*RUBRIK*

Vardag | 2009-12-21 | 00:55:59 Kommentera här! » 0 st

Hej bloggen! Jag åkte till flemingsberg centrum förut och skulle köpa hårärg, men den ljusaste blonda fanns inte där. Så då åkte jag och Lina till huddinge c ist , och där fanns den. Köpte 2 st så jag kan färga imorgon och på tisdag :) .

Imorgon ska jag åka till huddinge c med lina, fanny och jennifer för fanny skulle typ köpa julklappar. Sen ska jag färga håret såklart, och sen typ gå ut me tjejerna.

Vad har ni gjort idag och vad ska ni göra imorgon ? :)

Just nu sitter jag och webbar med fanny och jennifer. Annars har jag väldigt tråkigt och ska nog gå och lägga mig snart.

Shit, tänk att det är julafton om 3 dagar!! Jag vet typ alla mina julklappar, men det är ändå inte så spännande med julklappar för mig längre..

Men vi hörs, puss ! <3


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!